четвер, 20 листопада 2014 р.

Букет квітів і два закоханих сердечка)))

Привіт!
Во як часто я почала публікуватись)))) Вже вдруге за цей тиждень)))

Нових робіт у мене нема, але зате є купа старих непоказаних)) В пошуках такої, серед кількоїх сотень кадрів, я натрапила на листівку, яка робилась у вересні місяці для двоюрідного братика на весілля))))
 Я чомусь взагалі забула про цю роботу, а тут вона мені втрапила на очі і я не вагаючись вибрала її для сьогоднішнього посту)))

Листівка ця насправді простесенька, але скільки любові я в ню вклала))))\)

А ще на перший погляд вона не зовсім весільна)) Та де написано, що весільне може бути лише біле чи кремове?
Тому у мене фіолетово- малинова ще й з рожевим)))
Букет квітів і два закоханих сердечка)))



На сьогодні усе))) До зустрічі))

3 коментарі: