суботу, 10 травня 2014 р.

Конвертик.

Доброго ранку, любі мої!))
Стараюсь не дуже пропадати))) Тому ось прибігла сьогодні зранечку, щоб показати вам конвертик. Робила його для подружки, тої самої, що весільний набір))) Ну само- собою він біло- червоний)))




На даний момент все ще працюю над альбомчимком))) Цей процес для мене дуже цікавий, багато чого незнаю як зробити правильно, але по ходу догадуюсь, вчусь і т.д.
Може підкажете мені одну річ?
Як зробити красиві клякси? всмислі чим їх зробити? У мене є спреї Adirondack, ті, що я показувала у попередньому пості, але клякси з їх допомогою виходять такі розпливчасті, навіть незнаю як це првильно пояснити. І це я капала (не розпилювала ) на папір, а на тканині взагалі напевно буде ужас. А мені хочеться, щоб капнути і капілька була така кругленька- рівненька. Маю надію, ви щось зрозуміли з того всього , що я написала. І якщо так, то підкажіть. що то використовують, щоб досягти такого ефекту)))

До зустрічі дівчатонька))
Хороших вам вихідних))

2 коментарі:

  1. Гарний який конвертик) Люблю цю гаму, але на мене вона складна!
    Дуже класні клякси виходять з допомогою гліммер-глейзу, вони глянцеві, кругленькі, те що треба!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танічка! Та я якось також не дуже в таких кольорах щось роблю, але то подія вимагала))))
      Гліммер- глейз, йой я навіть не чула про такі, буду шукати, дякую за підказку))

      Видалити