пʼятницю, 20 грудня 2013 р.

Розіграш вирубки))

Ну привіт- привіт!
Спасибі за ваші коментарі до попереднього посту))
Як і обіцяла сьогодні я розіграю трошки вирубки ))) переможця вирішила обрати сама, без рендомів, листочків і тому подібного)) Цього разу мені дуже хочеться порадувати Наталю (Natali)))) Вітаю!!! Спишемось в контакті і домовимось як я тобі передам конвертик))

Ну і раз я вже сіла тут щось писати, то відразу покажу листівочку, новорічну звичайно ж)))




О, Наталь, а бумажечка, то та, що я в тебе купила!))) Ну і звісно ж квадратики, я їх тепер майже на кожну листівку ліплю)) Все нарадуватись не можу))) Ось так)))
На сьогодні усе)) Па- па))) 


4 коментарі:

  1. Ура!))) Приємно)) Листівочка дуже класна. А я от з того паперу одну єдину зробила і все(( більше нема сенсу робити... ще є тиждень... можливо щось ще зроблю)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я теж поки тільки одну з цього паперу зробила.)) Але ще планую робити для сиротинця, почитай в Мар"яни, якщо цікаво http://stampsforcrafts.blogspot.com/2013/11/blog-post_14.html

      Видалити
  2. Олічка, хоч і трошки з запізненням, але вітаю з Днем Народження! Бажаю здійснення всіх мрій, втілення всіх задумів, здоров'я і щастя!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Надюш!)))) Вітання завжди приємно приймати))

      Видалити