неділю, 15 грудня 2013 р.

Про скрап- зустріч

Привіт, друзі!
Я нарешті тут)) І маю надію, що допишу таки цей пост! Вже з 10 разів починала це робити і все ніяк. Сьогодні не буде рукодільного, але буде щось цікавіше))) Обіцяні фотки із скрап- зустрічі, яка відбулась вже ой як давно і після якої вже були інші і ще плануються))
Ух... Коротенько про зустріч, крім скрап- балачок та чаювання, ця зустріч була тематичною, ми вирішили поділитись досвідом щодо використання, застосування гарячого ембосінгу, і взагалі як воно краще робити, якими пудрами користуватись і т. д.
У мене тепер є це чудо техніки- фен для ембосінгу я намагаюсь його використовувати у роботах)) Правда катастрофічно не вистачає пудр різних кольорів)) Хі, ну хто б сумнівався, правда ж?))
 Ну от власне і фото- звіт))

Ну то є я))) Довольна така на цій фотці
 Зліва на право Мар"яна (Грушечка), Оля (Мар"янина сестра ), Оля (то є я), Іра (копійочка)





 І творчий розгардіяж)))

Ура, є)) От так коротоко, але все ж поділилась з вами приємними миттями нашого життя)))
До зустрічі))

1 коментар: