суботу, 16 листопада 2013 р.

Весільна))

Привіт, дівчатонька!
В мене на годиннику 11 вечора, а я попиваю тепленький чайок з лимоном, застудилась я трохи і пишу вам, нарешті))
Почну мабуть , з того, що я пішла з ДК чудового челенджу "Завдання для душі". Пішла, бо просто відчула, що треба перепочити))) І от перепочиваю)) Готуюсь до Нового Року, так як усі ви , мабуть))) Намагаюсь зробити перший альбомчик про відпочинок на морі. Це діло важко просувається, бо досвіду нуль, ну але я не втрачаю оптимізму)))

Сьогодні покажу листівку, яку робила на весілля для братика)) Це одна з тих робіт, яку я дуже люблю.



За декорації хочу ще раз подякувати Грушечкам))) Спасибі вам, я в захваті від цих мініатюрних меблів)))
До речі, обручки на листівці теж із набору чіпборду скрап- студії "З любов"ю", задекоровані глітером. (закупка чіпборду за 20 % знижкою триває зараз у нашому магазинчику)
Ажурна основа приклеєна на об"ємні клеєві квадратики, маю надію, на фото це помітно))

Ну і хочу взяти участь з цією листівочкою у конкурсі Політ фантазії з Crafty Ann. 


До зустрічі!

4 коментарі:

  1. вона чудова! дуже гарна! а ти одужуй швидше і не сумуй за ДК. Кінець - це завжди початок, ти ж знаєш))

    ВідповістиВидалити
  2. Чудова листівка, така легка і святкова!!!
    Одужуй швидше!!!

    ВідповістиВидалити