суботу, 16 лютого 2013 р.

Розіграш цукерки)))

Привіт мої любі!!
Настав час розіграти цукерку)))
Але найперше дякую за ваші теплі коментарі, за вітання і побажання))) Мені дуже приємно було їх читати))) Дякую за те, що ви в мене є)))

Тепер щодо розіграшу. Записалось 27 бажаючих, нажаль не всі добре читали умови участі у цукерочці, я вирішила нікого не видаляти і провести розіграш так як є, якщо попаде учасник, який не дотримався умов я просто переграю ще раз))

Отже, переможницею стає.......

та-да-дам)))

№26- Ange LLin A

Вітаю від щирого серця!!!!!  І чекаю адресу на свою пошту oli4ka_d-k@mail.ru

Решту прошу не розчаровуватись)))) Якби була така можливість, то я б кожній із вас щось подарувала))) 

Люблю вас))))

До зустрічі)))

2 коментарі:

  1. УРА!!!
    очень рада выиграть такую прекрасную конфетку, побежала писать адрес...
    Спасибо за розыгрыш

    ВідповістиВидалити
  2. Ange LLin A, приймай вітання! :)) Дякую за розіграш! :))

    ВідповістиВидалити