четвер, 17 січня 2013 р.

Проект "Кулинарная книга" від блогу "Бумажное вдохновение"

Привіт!!!!
Вирішила я взяти участь у марафоні від блогу "Бумажное Вдохновение" і зробити собі кулінарну книгу)) Признатись чесно, то я їх вже кілька собі робила, але ні одна так і не затрималась в мене))) Яка доля чекаю цю- невідомо, у всякому випадку, поки я налаштована на те, що таки залишу її собі, але хто його зна як воно получиться)))

 Отже, перший розворот))






  
Треба мабуть буде видрукувати напис "перші страви " на принтері і вклеїти, а то шось мені не дуже от- такий напис від руки подобається. І ще дуже хотілось побризкати оте все трохи спреєм, якого в мене немає, ггг))) Треба буде купити одненький на пробу, вже давно хочу, але якось грошиків жаль)))




Ну що ж на сьогодні усе)))
Бувайте))

6 коментарів:

  1. Ой, щось мені підказує, що і ця не затримається у тебе ;)
    Чудовий початок! А грошиків не шкодуй, як дуже хочеться :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ггг)) може бути)))

      ага, знаєш скільки мені всього хочеться?)))) ех, таки тре стримувати)))

      Видалити
  2. Классный, очень нравится! Спасибо за участие в "Бумажном вдохновении")

    ВідповістиВидалити
  3. Классный, очень нравится! Спасибо за участие в "Бумажном вдохновении")

    ВідповістиВидалити
  4. МНЕ ТОЖЕ ПОНРАВИЛСЯ.............УДАЧИ..........

    ВідповістиВидалити