пʼятницю, 7 грудня 2012 р.

про новорічний обмін і не тільки)))

Привіт!
Перш за все, хочу нагадати, що завтра останній день для того аби відправити свої листівки))) На даний момент мені відписалось 10 дівчат, решту номерів відправлень чекаю завтра)))
Також маю прохання, якщо ви написали пост про отриманні подарунки по нашому обмінні, киньте мені, будь ласка, посилання, бо я не всі блоги читаю і тому можу не вслідкувати, а дуже хочеться написати звіт))) Свої посилання можете кидати у той пост, де є список відправлень, він ТУТ. Також в нього легко потрапити, клікнувши на банері обміну на правій панельці))
То було організаційне)))

А тепр покажу листівку для нового завдання, яке ще у вівторок стартувало у блозі "Завдання для душі"
Це робота по скетчу. Ось такому


Ну і власне листівка))






І ще кілька чарівних картинок, які підсилять новорічний настрій))) Знайдені вони на просторах інтернету, авторів і посилань в мене нажаль нема.





Хороших вам вихідних, дорогі мої)))
Цілую, люблю))

11 коментарів:

  1. Ольчик, в мене тут невеличкий форс-мажор :-( Все спаковане, але ніяк не можу дістатись пошти, якщо встигну завтра (бо не буду в місті), то обов’язково відправлю, а якщо не повернусь вчасно, то вже в понеділок, вибачай :-(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Буває)) Надіюсь, що якщо не завтра, то в понеділок це вдасться зробити)))

      Видалити
  2. Олічка! Я тобі вчора відправила листівочку) Дещо пізнише на почту напишу номер відправлення)
    І тільки звернула увагу - чого це ти до мене на цукерочку не записуєшся? ))))) Я ж в тебе колись виграла)))))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Танічка і чекаю на номер відправлення.

      Вже записалась на твою цукерочку, правда на них мені останнім часом не щастить(((( То я вже шось і втратила віру))))

      Видалити
  3. Оля, я теж свою відкритку для Лариси зможу відправити тільки у вівторок....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Якщо по іншому не получається, то й нехай, але постарайся у вівторок таки відправити)))

      Видалити
    2. Оля, я обов"язково відправлю листа...Минулого року я приймала участь у подібному обміні листівок, і я одна єдина не отримала свою листівку.Це ,звичайно, залишилось на совісті тієї дівчини, яка так проігнорувала правила , але то таке, нехай...Ларису я аж ніяк не ображу, відправлю їй листа з неділі, враховуючи, те що ми обоє з Рівненщини, думаю, вона його отримає швиденько.
      Доречі, я вже отримала листа від Іванки, скоро буде звіт.Дякую за організацію "свята"!!!!

      Видалити
  4. Чудова листівка!) Брала б ти участь в завданні, то перемога була б твоя!)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталочко)))) Ну тут ніяк не получиться брати участь)))

      Видалити
  5. На жаль, ніяк не виходить сьогодні:( Але вже спакувала! В понеділок відправлю обов'язково!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Добре)) Чекатиму номер відправлення в понеділок))

      Видалити