суботу, 29 грудня 2012 р.

Марафон закінчився...

Привіт!
Ось і добіг до кінця новорічний марафон від блогу "Завдання для душі", а значить добігає до кінця 2012 рік, і ми стоїмо на порозі року нового, сповнені надій та сподівань, що він буде кращий ніж попередній))) І я вірю, що так і буде)) І у мене, і у вас)))

А зараз роботи по п"ятому та шостому етапах, та спільне фото того, що у мене вийшло))

Етап п"ятий- обов"язковий елемент- годинник.





Етап шостий- обов"язковий елемент ангелик.





І усі підвіски разом)))





Знаю, що я далеко не профі у декупажі, і ще багато треба вчитись і пробувати, але все ж я дуже задоволена результатом))) Сьогодні прикрашали велику ялинку і скажу вам, що мої хендмейдівські підвіски абсолютно не уступають китайським прикрасам, а навіть мають значну перевагу, адже зроблені з душею))))

Люблю вас)))

4 коментарі:

  1. ой як в тебе тут затишно!!! гарний оновлений дизайн блогу!!!
    підвіски ну дууже гарні!!!а китайським прикрасам нема чим тянутись до хендмейду!! про то й мови нема )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. спасибі))))

      Згідна на рахунок того, що предмет ручної роботи, то є безцінна річ)))) В пості я мала на увазі, що якби мені не подобалось на вигляд те, що я зробила, то я б просто не повісила це на ялинку)))) Бо не все мені получається, так хочу((( і часто я нездоволена тим, що роблю)))

      Видалити
  2. Оличка, очень красивые украшения у тебя получились. Просто супер!
    Я получила твою открыточку. Спасибо большущее. Очень приятно было получить такой сюрприз!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую)))

      І нема за що))) Хотілось зробити тобі приємно))))

      Видалити