середу, 7 листопада 2012 р.

Про всіляке))))))))

Привіт!!!
Сьогодні кількість моїх читачів досягла сотні!!!! Це мега- круто!!! Я дуже довго чекала цієї цифри і ось нарешті)) Я обов"язково відзначу якось цю подію, можливо то буде маленька карамелька, поки незнаю)))
Дякую вам мої любі читачі, що ви зі мною!!!!
Люблю вас безмежно!!!

Із рукодільного покажу вам свою новорічну вишивку. 


 Взагалі картинка невелика, але всерівно роботи ще багато. Це те, що мені вдалось вишити за місяць. Дуже хочеться встигнути до Нового року, але якщо чесно мені здається, що не вдасться. Ну побачимо)))

Ну і на останок хочу запитати, хто має дирокол ялинкову гілочку і не проти обмінятись дироколками? А то я ще маю трошки, але не так багато, а сезон новорічних листівок якраз починається, тому якщо є бажаючі, то пишіть. Відправляти можна звичайним листом))))
У мене є великий метелик МС, є гілочка 2.5 см, сніжинка і метелик 1 см, сердечко 1.5 см.



Усе на сьогодні))) 
Папа))

8 коментарів:

  1. вітаю з сотнею читачів! Вишивка це круто! чекатиму на повну картинку))

    ВідповістиВидалити
  2. вітаю із сотнею!! вишивка буде суперовою і ти все встигнеш! дироколів, на жаль не маю, тому тут не допоможу.. та неодмінно хто з тобою обміняється)

    ВідповістиВидалити
  3. Оля, ти мусиш встигнути вишити - така краса має получитися!!!!!
    Вітаю з сотнею - нехай нові ПЧ примножуються і додаються, а старі нікуди не діваються ;)
    Гілочки у мене нема, в самою запаси дироколок кінчаються...

    ВідповістиВидалити
  4. Я свої вишивки щось закинула. А така ялиночка є у Віри, можеш спитатись.

    ВідповістиВидалити
  5. Відповіді
    1. Вишивка буде дійсно чудовою!Це куплений набір чи просто так вдало підібрані кольори? А ялиночка є у мене. Можу вислати!

      Видалити
    2. Це схема знайдена в інтернеті, якщо хочеш, то можу тобі скинути її))))
      А гілочок ялинкових дуже хочу, напиши будь ласка мені на пошту, а то твоєї я не можу знайти, домовимось про обмін)))

      Видалити