суботу, 20 жовтня 2012 р.

Правила обміну)))

Привіт!
Ну що ж, я тут написала декілька правил новорічного обміну:
Обмін проводимо по Україні.

У подарунку повинні бути

  1. Листівка, зроблена вашими руцями)))
  2. Прикраса на ялинку (така, що не поб"ється в дорозі)
  3. Ну і щось для хом"ячка)))) 
Решта за бажанням))))

Запис учасників- до 10 листопада)))
Перевірка готовності- 20-21 листопада
Визначення хто з ким міняється і обмін адресами до 25 листопада
Останній термін для відправки подарунку- 7- 8 грудня,
Після цього чекаю підтвердження ваших відправлень (номер відправлення)- до 9 грудня

Ну  і вкотре наголошую, на тому, щоб ви віднеслись до цього відповідально!

Всі пости на тему обміну для зручності я публікуватиму під ярликом "Новорічний обмін листівками"

Якщо є зауваження, то обов"язково висказуйтесь в коментах, я все прийму до уваги)))) І взагалі буду рада будь яким порадам, бо ж взялась за таке діло вперше)))


Пост в себе писати не обв"язково))
Ну і можете забирати  картинку)))


Записуємось на обмін в коментарях до Першого  посту))) 

11 коментарів:

  1. Відповіді
    1. Юлічка, я мала на увазі до найпершого посту ось цього http://oli4ka-madewithlove.blogspot.com/2012/10/blog-post_17.html Ти там вже записана)))

      То я просто так кострубато і незрозуміло тут написала)))

      Видалити
  2. я все ще на розпутті.. може, дійсно, записатись?)) а як не встигну? ото сором)

    ВідповістиВидалити
  3. Ох, вот сижу и думаю, может присоединиться к вашей дружной компании? Да вот заковыка, я в открытках не сильна. Как-то не идут у меня открытки. Украшение на елку запросто придумаю, а вот с открыткой беда. Можно ли заменить ее тегом или АТСкой?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Людочка, я незнаю чи справедливо це буде. Але хочу сказати, що листівку можна не лише склеїти із бумаги, квіточок і тому подібного, її запросто можна намалювати чи вишити, чи ще якось по іншому))))))) Ти подумай)))
      А якщо ні, то можу запропонувати тобі обмінятись новорічними сюрпризами зі мною, я тобі листівку із подаруночками, а ти мені прикрасу на ялиночку)))) Так по відношеню до дівчаток буде чесно)))

      Видалити
    2. ок, я подумаю. Время еще есть :)

      Видалити
  4. І мене запиши!) Буду і я обмінюватись=)

    ВідповістиВидалити
  5. Брала участь в обміні в когось з дівчат і класно було те що обмінювались по списку тобто перший остатньому , другий першому і так дальше класно бо не було плутанини. Це така пропозиція.

    ВідповістиВидалити