четвер, 12 січня 2012 р.

Мій новорічний декор і подаруночок))))

Привіт!!!
Щось мені останніми днями бракує часу. Вже давно хотіла показати вам свою ялиночку, і ніяк вона мені не фоткалась гарно, то темно в кімнаті, то чогось фотік не чітко фотографує. Але далі вже нема куди тягнути, а то свята закінчаться, і вже нецікаво буде на таке дивитись.

Ну короч, ось вона)))


Така зовсім невеличка (сантиметрів 50 напевно), хоч маєммо і велику, майже до стелі, але цього року вирішили її не ставити, бо малючок наш навряд чи дав би їй до стояти до кінця свят))))

Гілку робила сама із мішури, що на метри продається.




Сніговичка шила ще минулого року. Для повного комплекту Діда Мороза і Снігурки не вистачає)))
А ще оте все добро в мене світиться)))





Незнаю як воно вам на фотках виглядає, але те, як воно вживу,  мені  дуже подобається))))

А ще напередодні Різдва мені прийшов конвертик- сюрприз від Вірусі. В ньому просто неймовірно красива листівка і подаруночки.



Вірусь, дякую за такий сюрприз!!! Я зовсім не чекала, ти й не уявляєш скільки радості він мені приніс!!!! Я тішилась, як мале дитя)))) Дякую- дякую- дякую)))))

Ну, поки що все)))
Паусічки))))


15 коментарів:

  1. декор виглядає розкішно! можу уявити, як воно вживу! дуже гарно!

    ВідповістиВидалити
  2. Олюсь, ялиночка і весь цей декор фантастичні!!! Як в казці :) Гарно ти потрудилась :)))
    І дуже рада що потішила тебе, бо коли від тебе отримала листівочку, то теж стращенно була рада :)))

    ВідповістиВидалити
  3. дуже-дуже гарно!!! так по-святковому і казково як у фільмах!! ти молодець!!!!!!!!!!!!!!
    і вітаю з подаруночком! :)

    ВідповістиВидалити
  4. Так казково, на фото дуже гарно, але в живу впевнена ще неймовірніше. Здається, що велика ялинка не була б такою цікавою і магічною як ця :)

    ВідповістиВидалити
  5. так гарно і казково!!!
    У нас та сама історія - велику ялинку вже другий рік не ставимо через малюка, але цого року він ледь не скинув маленьку з тумби))))
    Листівка Вірина дуже гарна ;)

    ВідповістиВидалити
  6. Дуже гарно і так казково! З гірляндами дуже романтично!

    ВідповістиВидалити
  7. Олічка - яка краса! просто супер затишно і по-різдв*яному!

    ВідповістиВидалити
  8. Молодчинка!!!Класно придумала!!!!

    ВідповістиВидалити
  9. Дякую, дівчата!!!
    Да, воно коли світиться все, то дійсно як в казці виглядає))))

    ВідповістиВидалити
  10. Декор чудовий! Чесно кажучи не додавала б туди діда мороза чи снігурку... в тебе ийшов такий вишуканий англійський різдвяний декор, що я б вже й не додавала нічого) Ну але то діло майстрині!))) До речі коли та вся краса сітиться виглядає взагалі супер!)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталя)))
      Та цього року вже й не буду додавати, а на наступний- побачимо як буде))))
      В мене взагалі є мрія зробити невеличке новорічне містечко, можливо буду її релізовувати)))

      Видалити
  11. Олюсь, прикраси такі чудові!! справжній новорічний затишок!!
    а малюк ще трошки підросте і будете разом ставити ялиночку )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Оксаночко))))
      Так, я вже дуже хочу цього)))) Це ж зовсім по-іншому вдягати ялинку з дітками, бачити їх щиру радість від цього)))

      Видалити