четвер, 26 травня 2011 р.

Ура!!!! Я є!!!!!!!!!!!!!

 Урааааааааааааааааа!!! Я знову з вами!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Радості немає меж))))))))))))))))
 Нарешті "приїхав" наш новий монітор і я дорвалась до інтернету))))))))) Ох і скучила я за вами і за блоговим життям! Надіюсь, більше не буду пропадати так надовго.
 За вашими роботи я слідкувала з мобільного.Скільки ж всілякої краси ви наробили!!!
 Сам теж без діла не сиділа))) В основному вишивала-  закінчувала вже дуже давно почате. Скоро покажу результат. А ще у мене з"явилась моя перша серія АТС-очок. Завтра викладу.
 І ще я познайомилась із дуже хорошими дівчатками- Мар"янкою-Грушечкою і Людмилкою- Milka.  Виявляється ми з Мар"янкою живем в 15 хв ходьби одна від одної. Буває ж таке))) Тут можна докладніше про все прочитати.Дівчата, я дуже рада нашому знайомству!!!
 Ну ось поки що все. Йду читати ваші блоги)))))))))





Немає коментарів:

Дописати коментар